Data Mining,Electronic B,استاندارد,امنیت,بازاریابی,بانکداری الکترونیک,پیش بینی,تشخیص تقلب,جذب و حفظ مشتری,داده کاوی,داده کاوی در بانکداری الکترونیک,داده کاوی در تشخیص کلاهبرداری,دسته بندی,مدیریت ریسک,مدیریت مخاطرات,مشکلات داده کاوی
بازدید کننده محترم محتوای فایل داده کاوی در بانکداری الکترونیکی برای شما در دسترس است
عنوان صفحه فصل 1 مقدمه ………………………………………………………………………………….. . 1-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………… 4 1-2 داده کاوی چیست؟…………………………………………………………………………………………………….. 4 1-3 مفهوم داده کاوی………………………………………………………………………………………………………… 5 1-4 حلقه داده کاوی………………………………………………………………………………………………………….. 7 1-5 روش های گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………. 7 1-6 شناسایی فرصت های تجاری……………………………………………………………………………………….. 8 1-7 بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………… 10 1-8 هدف ها……………………………………………………………………………………………………………………… 11 1-9 مراحل داده کاوی………………………………………………………………………………………………………… 12 1-10 کاربردها…………………………………………………………………………………………………………………… 13 1-10-1 بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………….. 14 1-10-2 مدیریت ریسک……………………………………………………………………………………………………. 15 1-10-3 تشخیص تقلب…………………………………………………………………………………………………….. 15 1-10-4 جذب و حفظ مشتری…………………………………………………………………………………………… 15 1-11 انواع داده کاوی…………………………………………………………………………………………………………. 16 1-12 فعالیتهای داده کاوی………………………………………………………………………………………………… 16 1- 12-1 دسته بندی……………………………………………………………………………………………… 17 1- 12-2 تخمین……………………………………………………………………………………………………. 17 1- 12-3 پیش بینی……………………………………………………………………………………………….. 17 1- 12-4 دسته بندی شباهت ………………………………………………………………………………… 18 1- 12-5 خوشه بندی…………………………………………………………………………………………….. 18 1- 12-6 توصیف و نمایه سازی……………………………………………………………………………….. 21 1-13 مدل های داده کاوی…………………………………………………………………………………………………. 21 1-13-1 شبکه های عصبی……………………………………………………………………………………… 21 1-13-2 درخت تصمیم…………………………………………………………………………………………… 22 1-13-3 استنتاج قوانین………………………………………………………………………………………….. 22 1-13-4 رگرسیون………………………………………………………………………………………………….. 22 1-13-5 مدلهای جمعی تعمیم یافته………………………………………………………………………… 23 1-14 اهمیت و علت طرح داده کاوی…………………………………………………………………………………… 23 1-15 مشکلات سیستم های داده کاوی………………………………………………………………………………. 24 فصل 2 مفاهيم بانکداری ا 2-1 بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………… 26 2-1- 1 تعریف………………………………………………………………………………………………………… 26 2-1 -2 مزایا……………………………………………………………………………………………………………. 27 2-1-3 ابزارها………………………………………………………………………………………………………….. 28 2-1-4 چالشها………………………………………………………………………………………………………. 29 2-1-5 نقش داده کاوی در بانکداری الکترونیک………………………………………………………… 33 2-1-6 نقش داده کاوی در مدیریت ریسک صنعت بانکداری ……………………………………… 34 2-1-7 نقش داده کاوی در تشخیص کلاهبرداری صنعت بانکداری……………………………… 34 2-1-8 جذب و حفظ مشتری در صنعت بانکداری با داده کاوی…………………………………… 35 فصل 3 معرفی و بررسی چارچوب امنيتی…………………………………………………………………………. .. 3-1 استانداردها……………………………………………………………………………………………………………. 37 3-1-1 فوائد استاندارد و لزوم پیاده سازی…………………………………………………………………. 37 3-1-2 تعریف خط مشی امنیتی………………………………………………………………………………. 39 3-1-3 تحلیل و شناسایی مخاطرات و چالش های امنیتی………………………………………….. 40 3-1-4 مدیریت مخاطرات……………………………………………………………………………………….. 40 3-1-5 انتخاب روش های کنترلی…………………………………………………………………………….. 41 فصل 4 جمع بندی…………………………………………………………………………………………………… .. 4-1 نتایج حاصل از تحقیق………………………………………………………………………………………………… 44 منابع…………………………………………………………………………………………………………………..
پرداخت و دانلود
برچسب ها:
داده کاوی بانکداری الکترونیک استاندارد بازاریابی مدیریت ریسک تشخیص تقلب جذب و حفظ مشتری دسته بندی پیش بینی مشکلات داده کاوی داده کاوی در تشخیص کلاهبرداری امنیت داده کاوی در بانکداری الکترونیک مدیریت مخاطرات Data Mining Electronic B